گزارش عملکرد صندوق رفاه کارکنان

https://safadasht.ir/?p=12014

به منظور شفاف سازی عملکرد صندوق رفاه کارکنان شهرداری صفادشت، گزارش فعالیت این صندوق  از فروردین 1401  منتهی به خرداد 1402 منتشر شد.
Doc1

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری صفادشت، منصور ورزدار  گفت: ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان شهرداری صفادشت از اولویت‌های اساسی و مباحث بنیادی امور اداری و رفاهی شهرداری است.

مدیر امور اداری شهرداری صفادشت افزود : تأمین رفاه و آسایش کارکنان نقش پررنگ و تأثیرگذاری در شکل‌گیری انگیزه و بهبود عملکرد آنان دارد، ازاین‌رو امور رفاهی شهرداری صفادشت دامنه تسهیلات رفاهی و خدماتی این شهرداری را گسترش داده و در زمینه‌های مختلف گردشگری، تفریحی، رفاهی و مالی وارد عمل شده است.

مدیر امور اداری  شهرداری صفادشت از افزایش مبلغ تسهیلات به کارکنان این شهرداری خبر داد و افزود: تا اسفندماه سال ۱۴۰۱ سقف وام ۱۰  میلیون تومان بوده و از اردیبهشت سال جاری، هر ماه به ۱۵ نفر از اعضای صندوق تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی با بازپرداخت ۱۵ماهه  ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد اعضا صندوق رفاهی شهرداری صفادشت هم اکنون ۲۶۷ نفر بوده که سرمایه هر نفر تا خردادماه سال جاری به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

ورزدار با بیان اینکه مجموع مبالغ جمع‌آوری‌شده از حق عضویت صندوق رفاهی هر سال به ۱۳۵ نفر تسهیلات ۲۰ میلیون‌تومانی پرداخت می‌شود افزود: این سرمایه در گردش بوده و هیچ مبلغی در صندوق باقی نمی‌ماند.

این مقام مسئول در پایان گفت: تاکنون به ۵۴ نفر از اعضا تسهیلات ۲۰ میلیونی پرداخت شده است

 

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir